SoSe 23: Master's programmes
Master's programme in Management and Marketing (as of winter semester 2012/13)
0335c_MA120
Die Möglichkeit des Studienabschlusses auf der Grundlage dieser Studien- und Prüfungsordnung wird bis zum Ende des Sommersemesters 2025 gewährleistet.
Studien- und Prüfungsordnung close
Studien- und Prüfungsordnung close
-
-
Grundlagen der empirischen Forschung (Principles of Empirical Research) 0335cA1.1
-
Multivariate Analysemethoden und Qualitative Forschungsmethoden I (MultivariateAnalysis and Qualitative Research Methods I) 0335cA1.2
-
Multivariate Analysis and Qualitative Research Methods II 0335cA1.3
-
Consumer Behavior and Marketing Communication 0335cA2.1
-
Business-to-Business-Marketing (Business-to-Business Marketing) 0335cA2.2
-
Case Studies in Marketing 0335cA2.3
-
Führung und Organisation (Leadership and Organization) 0335cA3.1
-
Personalpolitik (Employment Relations) 0335cA3.2
-
Strategisches Management (Strategic Management) 0335cA3.3
-
Management of Inter-Organizational Relations: Theory and Practice 0335cA3.4
-
Fallstudien zum Management (Case Studies in Management) 0335cA3.5
-
Marketingtheorie (Marketing Theory) 0335cB1.1
-
Managementtheorie (Management Theory) 0335cB1.2
-
Special Topics in Marketing Research 0335cB1.3
-
Special Topics in Management Research 0335cB1.4
-
Foreign Language Skills 0335cB1.5
-